מינויים

פרופ' עופר אמיר מונה למנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי הדסה

פרופ' אמיר, נשיא האיגוד הקרדיולוגי הישראלי, מחליף בתפקיד את פרופ' חיים לוטן, ששימש כמנהל מערך הלב ב"הדסה" במשך 19 שנה וימשיך בעבודתו הקלינית והמדעית בבית החולים

פרופ' עופר אמיר, מנהל המערך הקרדיולוגי בבתי החולים של "הדסה"

פרופ' עופר אמיר, מומחה בקרדיולוגיה ואי ספיקת לב, מונה למנהל המערך הקרדיולוגי בבתי החולים של הדסה בירושלים. הוא יחליף בתפקיד זה את פרופ' חיים לוטן, ששימש כמנהל מערך הלב ב"הדסה" במשך 19 שנה וימשיך בעבודתו הקלינית והמדעית בהדסה.

פרופ' אמיר הוא יליד חיפה, נשוי ואב לשניים, בוגר הפקולטה לרפואה בבאר שבע במסגרת העתודה האקדמית. זכה בתעודות הצטיינות רמטכ"ל ואלוף פיקוד צפון על שירותו כרופא צבאי בצה"ל בשנים 1995-1989. את התמחותו בקרדיולוגיה ביצע בבית החולים כרמל בחיפה והתמחות ברפואה פנימית במרכז הרפואי ביוסטון, טקסס.

פרופ' אמיר הוא גם בוגר תכנית התמחות-העל הראשונה ב-BAYLOR COLLEGE OF MEDICINE בהשתלות לב ביוסטון. בשובו לישראל, ב-1999, מונה לרופא בכיר במחלקה לקרדיולוגיה במרכז הרפואי כרמל, הקים וניהל בו את יחידת אי ספיקת הלב שכללה גם השתלות מעקפים LVADs. בשנת 2013 הקים מערך הלב וכלי הדם בבית החולים פדה-פוריה ושימש כמנהל המרכז בטרם קיבל את המינוי ב"הדסה".

פרופ' אמיר כיהן כפרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בגליל וכמשנה לדיקן לרפואה לענייני מתמחים. היום הוא הנשיא הנבחר של האיגוד הקרדיולוגי הישראלי, חבר במועצה הלאומית למניעת מחלות לב וכלי דם בוועדה היועצת של משרד הבריאות ובוועדות בתחום הקרדיולוגיה ואי ספיקת לב גם אירופה.

בנוסף לעבודה הקלינית פרסם מחקרים רבים בכתבי עת מובילים בעולם, בעיקר בתחום אי ספיקת לב: המנגנונים להתפתחות המחלה ודרכי הטיפול בה.

נושאים קשורים:  פרופ' עופר אמיר,  קרדיולוגיה,  פרופ' חיים לוטן,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
אנונימי/ת
19.11.2019, 15:17

הפתעה לא צפויה כלל!

לפרופסור עופר אמיר ברכות חמות על המנוי ובהצלחה
בהגיעך לתפקיד הבכיר בהדסה אני בטוח שתצליח ובטוח שלא תשכח את הפריפריה
בברכה , פרופ בשארה בשאראת

21.11.2019, 06:35

מזל טוב ובהצלחה

אנונימי/ת
30.11.2019, 10:20

אוהבים אותך ומאחלים לך בהצלחה!
רופאי פוריה

02.12.2019, 21:34

בהצלחה

אנונימי/ת
10.12.2019, 08:50

מבלי לפגוע ביכולות האדירות של האיש , עשה סיבוב על פוריה והלך.
אין ספק בכלל שתרומתו לרפואה הייתה גדולה יותר בפורייה . אבל כסף זה כסף ורוטשטיין זה רוטשטיין.

אנונימי/ת
10.12.2019, 09:00

את מערך הלב בפורייה הקים מכלום פרופ יונתן חסין ולא עופר אמיר שרק שיפר את הקיים והעלה את המקצועיות בצורה משמעותית מי שהקים את התשתית שאישרה את זה היה פרופ' חסין , שהגיע מהדסה ומעברו של אמיר להדסה יכול להיות סגירת מעגל שבו בזמנו לוטן נבחר על פני חסין לנהל את המערך בהדסה.

אנונימי/ת
10.12.2019, 09:07

כמות הצנתורים היא ללא ספק ללא בקרה מספקת אבל ויש אבל גדול....
שוב מדובר במאמר מסוכן מאד לבריאות הציבור שכן הוא מדבר על מצב מאד מסויים " חולים כרוניים יציבים " ולא כל החולים שסובלים מבעיות לא יציבות , חדשות , החמרות במצב וכ. מעבר לזה שנדרשת יכולת הבנת הנקרא ברמה בינונית גבוהה נדרשת קריאה ביקורתית אבל גם ידע מקצועי, לא פלא שהקורא הסביר פשוט יבטל צינתור כי אפשר לקחת כדור וימות אחרי 3 שבועות מאוטם חריף .
המצב דומה מאד לנסיעה עם בקרת שיוט בכביש פתוח ולאורך זמן המערכת הממוחשבת תנהג טוב כמו האדם אך בנסיעה בתוך העיר בסביבה דינמית ובלתי צפוייה פחות.
הדוגמא שלי ערב יציאת הרכב האוטונמי היא פחות מבריקה אבל תתעסקו בדוגמא ולא בהשלכות העתידיות של פיתוח.